Kwaliteit Woonzorg Flevoland
Wij vinden de kwaliteit van onze zorg belangrijk. Het bieden van veilige en verantwoorde zorg en dienstverlening is dan ook het uitgangspunt van ons werk. Daarnaast streven we naar tevreden klanten, medewerkers, vrijwilligers en mantelzorgers. Woonzorg Flevoland werkt met een kwaliteitssysteem waarmee wij de kwaliteit van onze zorg continu blijven verbeteren en vastleggen. Door de hoge kwaliteit van onze zorg, hebben wij het Gouden PREZO Keurmerk behaald.
Verbetercyclus
Eind 2017 Is Woonzorg Flevoland gestart met een nieuwe manier van ervaringen meten. Dit doen we op meerdere momenten per jaar onder bewoners, cliënten, medewerkers en vrijwilligers. We kijken hierbij naar bijvoorbeeld de ervaringen op het gebied van wonen en zorg. Ook analyseren we de tevredenheid van het personeel over hun werksituatie. Hiervoor maken we gebruik van de PPP app. Deze app gebruiken we ook voor kort cyclisch verbeteren van de opgehaalde aandachtspunten. Dit proces wordt de verbetercyclus genoemd.
ZorgkaartNederland
De grootste ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg waar mensen hun ervaringen over zorg delen met elkaar is ZorgkaartNederland. De website van ZorgkaartNederland biedt informatie om te kunnen kiezen voor een zorgverlener die het beste bij u past.
ZorgkaartNederland werkt aan openheid in de zorg. De waarderingen van patiënten laten zien hoe mensen zorg ervaren zo ook de zorg van Woonzorg Flevoland . Voor zorgaanbieders is ZorgkaartNederland een instrument waarmee ze zien wat volgens cliënten goed gaat en wat beter kan.
Wij zijn blij met uw waardering! Klik op de onderstaande afbeelding om de waarderingen te lezen of om een waardering te geven.
Kwaliteitskader
Het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg beschrijft wat cliënten en hun naasten mogen verwachten van verpleeghuiszorg. Lees de Publieksversie Kwaliteitskader verpleeghuiszorg hier.
Documenten t.b.v. het Kwaliteitskader:
Woonzorg Flevoland in cijfers 2020
Kwaliteitsjaarverslag Woonzorg Flevoland 2020